Loja har ordet!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 2 mars 2009 19:55

Blev att tänka på Jimmy Bäckman som har varit försvunnen sen 22:a november 2008.

HUR i hela fridens namn kan en människa bara försvinna helt spårlöst?

Hur kan det vara möjligt? Jag fattar inte.. Poliserna borde hitta honom snart tycker jag! Eller rättare sagt: de borde redan ha hittat honom...

Om det hade varit som i deckarromaner/filmer så hade han varit hittad för länge sen.. Tänk om det påhittade kriminalhistorierna kunde ge lite inspiration till den riktiga polisen, vad bra det hade varit..

Ger er ut och leta, ge inte upp! Tänk på hans familj, tänk om det hade varit ditt barn som var försvunnet, då hade man nog varit vid tjärn med hårblås för att skynda på arbetet. Han måste ju finnas nånstans!!!


Aja, inget blir bättre av att jag sitter här och retar upp mig... det är nog bäst att jag går och tar plats i soffan för om några minuter börjar Familjen Annorlunda som är ett måste att se. 

Av Louise Bertilsson - 2 mars 2009 16:33

Idag på jobbet fick jag en pyjamas från Kina. En av mina närmaste jobbarkompisars man har nämligen varit där på jobb och har då passat på att köpa lite smått och gott. Det var inte meningen att jag skulle få en, men jag provade den och gillade den så då fick jag behålla den. Tack!

Pyjamasen var svart med kinatecken och blåa vaser på. Stora och vida ärmar.
One size fits all, och det gjorde den verkligen. Kunde inte bli bättre ju.

Satin heter tyget kanske?

Ovanlig, udda, stor, kinesisk och skön!

Perfekt att sätta på sig efter duschen när man dissar alla andra kläder =)


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards