Loja har ordet!

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 12 mars 2009 18:36

Tänk att det är fredag imorn.

Igen.

Tiden går så himla snabbt, man hinner knappt blinka så har ännu en vecka gått.

Svisch!

Fredagar innebär lugnare på jobbet eftersom många barn är lediga. Och en avdelning har planering mellan 8 och 13, så avdelningen som har planering "delar ut" sina barn till de andra två avdelningarna. Funkar jättebra!

Fredagar är gulddagar, just för att det är lugnt + att det möjliggör planering!

  

Jag träffade förresten rektorn idag som hastigast och då passade jag på att fråga om när vi får reda på hur mycket löneökning vi får. På måndag kommer beskedet. Spännande!  


När jag kom hem från jobbet berättade Anders att vi har fått en offert idag från golvfirman i Morgårdshammar. En positiv offert med realistiska priser. Så nu börjar jag längta ännu mer till att få ett förnyat kök! 


Duschen nästa!

Sen blir det Sveriges värsta bilförare och Lyxfällan på TV ikväll.

Av Louise Bertilsson - 12 mars 2009 08:19

Skönt med lite sovmorgon ibland, eller rättare sagt var 3:e dag. Börjar nämligen inte förrän 09.00

Har nyss avnjutit en god frukost och läst tidningen i lugn och ro.


Ska bara borsta tänderna, sen är det dags för mig och cykeln att bege oss ut i det kalla vädret. Det är nämligen 8 grader kallt idag, men det hindrar mig inte från att cykla! Det är skönt med frisk luft så här på morgonkvisten!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards