Loja har ordet!

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 27 mars 2009 22:44

Måste bara säga att jag tyckte att fel par vann Let´s dance. Laila och Tobias var de värdiga vinnarna! Och nu kan du inte komma och säga att jag skulle ha röstat för att försöka få min vilja igenom, för jag röstade faktikst! Jag skickade ett Sms där det stod LAILA. Så jag har dragit mitt strå till stacken, även om det inte hjälpte...

Men tanken var god ju.


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 27 mars 2009 16:04

Anders, jag och våran beslutsångest var nyss till golvfirman för att bestämma golv till köket och nålfiltsmatta till trappen.


Det är inte speciellt lätt att välja så där rakt upp och ner. Som tur var så hade vi varit där förut och spånat på vad vi skulle kunna tänka oss, så helt oförberedda var vi inte. Så efter lite funderingar och överväganden så valde vi. Och det känns rätt. Helt rätt. Rätt val.


Det kommer bli ett himla lyft för köket! Att slippa allt bajsbrunt kakel, och tapeterna med gula, små medaljonger överallt!

Av Louise Bertilsson - 27 mars 2009 13:58

På förmiddagen idag var vi bara ute ca 45 minuter med barnen. Sen frös vi in. Hela luften var full av isbjörnar! Det var kanonkallt! Det gick inte att göra något, barnen lekte inte utan var mest ledsna. Det fanns ingen anledning alls att tvinga oss att vara ute, när vi kunde gå in och ha roligt istället i värmen.


Lika var det när jag cyklade hem. Isiga vindar. Och motvind till på köpet.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards