Loja har ordet!

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 3 mars 2009 21:05

Imorn ska jag och en till personal på teater med 3-åringarna. Om jag inte minns fel så är det 8 barn som får följa med. Ska bli kul, speciellt att se hur de uppför sig när man är i "okänd terräng" eller vad man ska säga. Miljöombyte kanske det heter kom jag på =)

Vi ska åka beställd buss till teatern. Jag tror att barnen kommer att tycka att det är jätteskoj!

Av Louise Bertilsson - 3 mars 2009 18:38

Tog bilen till jobbet idag för at komma hem snabbt efteråt. Slutade nämligen 13.00 idag. Skönt.

Hann knappt hem förrän vi satte oss i bilen igen och åkte till Ludvika.

Skulle kolla på kakel, tapeter och golv på några firmor.

När vi kom fram upptäckte vi att det fanns en hel djungel av kakel.. Trodde verkligen inte att det skulle finna sååå många olika sorter, storlekar och färger att välja mellan.. Det gjorde ju inte valet enklare om man säger så..


Efter att vi har låtit oss inspireras till att göra om så åkte vi till Anders föräldrar för att fika.


Nautilus nästa.

Alla cross-trainers var upptagna så idag blev det att gå på löpbandet som uppvärmning. Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig, men det blir ju oftast bra ändå.


Sista anhalten var Willys. Skönt att veckohandla så slipper man smådutta.


Nu ska jag kika på hemsidorna vi fick rekommenderat idag. Kolla tapeter.. Det svåraste är att orientera sig i tapet-djungeln och försöka hitta nåt snyggt!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards