Loja har ordet!

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2009 18:43

Ikväll måste verkligen Elisabeth åka ut ur Let´s dance, annars är det nånting som är fruktansvärt fel!

Hon borde ha åkt ut redan förra veckan, det var helt fel att Niclas åkte då.


Elisabeth har haft sin charm på dansgolvet vissa fredagar, men nu är det slut på det tycker jag. Dags att ta ett kliv tillbaka så att rätt par går vidare.


Laila, Morgan och Magnus är alla värda att gå vidare!

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2009 17:32

Börjar bli hungrig. Äter mat 11.15 på jobbet så det är inte så konstigt att magen börjar bli sugen på mat igen. Självklart har jag ätit ett "mellis" emellan måltiderna också, men det är ju inget man står sig på.


Pommes och chicken-nuggets i ugnen. Mums!

Av Louise Bertilsson - 13 mars 2009 15:47

Idag är det fredagen den 13.e mars.

Otursdagen.

Men jag har inte märkt nån otur. Inte än iallafall. Än är det många timmar kvar på dygnet, så man ska inte pusta ut förrän senare.

Nedå, skämt å sido. Jag tror inte riktigt på det där med att fredagen den 13.e är nån mer otursdag än nån annan.

Otur kan man ha vilken dag som helst, det finns det många lysande exempel på.


Fick massage på jobbet idag, synd bara att det är sista gången. Nu har jag fått 4 gånger, vilket var det antal som ingick i hennes praktik. Det har varit en positiv upplevelse, även fast det har varit väldigt smärtsamt många gånger. Känner att jag är en aningens aningen öm nu, men inte alls så mycket som jag var andra gången jag fick massage.


Skönt med helg förresten.


På söndag blir det bio! Vi ska se Wallander - Hämnden.

Det blir första gången jag besöker bion i Smedjebacken. Brukar annars åka till Ludvika för att gå på bio, men inte den här gången.. Det är nämligen så att den filmen vi ska se bara visas här i Smébacken. Sen är det ju väldigt praktiskt att slippa åka så långt för att se på bio. Nu behöver vi bara åka ner på stan här.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards