Loja har ordet!

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 10 mars 2009 21:01

Har nyss kollat på bygglov, och jag måste säga att det kändes en aningens aningens överdrivet med allt det där plocket och alla möbler ute. Visst kan man göra en mysig utemiljö, men nån hejd på spektaklet får det faktiskt lov att vara.


Det lutar åt att krypa till kojs tidigt idag. Börjar nämligen 06.30 imorn. Så ungefär kl 06.00 lär jag vara i garaget och rulla ut cykeln, annars kommer jag för sent, och det är ju inte bra för då står de första barnen och deras föräldrar och bankar på dörren...Jag lär nog pallra mig upp i tid imorn med andra ord.


Nu ska jag lägga fram kläder, så att jag slipper det problemet imorn bitti. Då ska allt flyta på enligt mina morgonrutiner, annars blir jag förvirrad om jag måste klämma in ytterligare ett moment när tidsschemat redan är pressat. Det är ju så att jag ligger kvar i sängen så länge det bara går, och då gäller det att allting är tajmat och klart in i minsta detalj =)


Sängen nästa!

Av Louise Bertilsson - 10 mars 2009 18:34

Åkte med en jobbarkompis till jobbet idag eftersom Anders skulle hämta mig direkt när jag slutade. Det känns så onödigt att åka hem emellan när man vet att man bara ska hem och vända för att åka till Ludvika.


Vi har varit duktiga idag, både tränat och veckohandlat.


Så nu väntar en lugn kväll.

Det enda nyttiga jag har tänkt göra ikväll är att tvätta håret. Gillar nämligen inte att tvätta håret på gymmet för det är såna där duschar som sitter fast högt uppe och då är det så svårt att skölja ur allt långt hår.


Inge bra är det på tv idag heller.. Hmm.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards