Loja har ordet!

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 9 mars 2009 21:57

Måste bara avreagera mig lite innan jag går och lägger mig.


Blir fruktansvärt irriterad på företag som ignorerar att vi hör av oss till dem. Det SKA inte spela nån roll vad vi vill dem, de ska vara så professionella att de bemöter oss trevligt i vilket fall som helst!


Ett företag ska kunna stå för att de har gjort fel, och kunden måste kunna klaga utan att bli ignorerad och inte tagen på allvar.


Dåligt.


Nej, nu får det vara nog med avreagerande för idag. Återkommer säkert med mer inom det här ämnet...


Natti natti.

Av Louise Bertilsson - 9 mars 2009 20:07

Ibland blir jag FÖRVÅNAD över hur glömsk jag faktiskt är.  

Många säger att glömska har med åldern att göra....
isåfall så skulle jag vara VÄLDIGT gammal ibland....


Idag skulle jag komma ihåg att ta med ett papper hem, men tror du att jag kom ihåg det eller?

Nej, såklart inte... jag kom på det långt efter att jag redan hade kommit hem.


Jag skäms nästan för att erkänna hur dåligt minne jag har, för SÅÅ illa är det faktiskt. Finns det nåt jag kan göra åt det så tips gärna! =)


Jag känner att jag lär avsluta det här inlägget lite positivare än att klaga över mitt minne.. Så jag lär ju säga att minnet funkar som det ska ibland. När det gäller siffror har jag lätt för att komma ihåg...tider, sidnummer, klockslag, priser.. det mesta som har med siffror att göra minns jag hyfsat lätt faktiskt...


Konstigt.

Av Louise Bertilsson - 9 mars 2009 18:31

....hantverkare!!


Känner du nån bra och billig snickare som bor i närheten som kan hjälpa oss med balkongen. Det är nämligen en bärande limträbalk som behöver bytas eftersom den är rötskadad.


Alla tips är välkomna!

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards