Loja har ordet!

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2009 17:13

Tänk att ibland har jag sååån idétorka när det gäller mat.

Det finns ju hur många maträtter som helst man kan göra, men ibland kommer man inte på nån. Som nu till exempel.


Måste nog förflytta mig till köket och kolla i kylen och frysen vad vi har för gott.

Av Louise Bertilsson - 14 mars 2009 14:28

Sov väldigt mycket igår och i natt.

Det berodde på att jag hade huvudvärk så jag somnade till Let´s dance, kanske kl 21. Sen sov jag av och till tills det var dags att krypa ner i sängen. Men Anders berättade iallafall att Elisabeth åkte ur, så det var ju bra det!


I morse när jag vaknade så var jag pigg!


Nu har jag precis haft blomvård. Jag vattnade dem och klippte bort alla vissna blad. Så nu är det grönt och fräscht i fönstren igen. Jag tycker att det är fruktansvärt svårt att hålla blommorna fina. Antingen så slokar de för att de får för mycket vatten, eller så slokar de för att de får för lite vatten. Klurigt att veta när man ska hejda sig åt båda hållen ju.

Vi har ett litet problem med att det kommer små små flugor från en så kallad garderobsblomma. De är svåra att bli av med har vi märkt.


Blir strax fika, blev sugen på kiwi, så det blir nog fruktfika idag.


Sen får vi se om vi får besök senare idag. Anders ena faster och hennes man är nämligen i grannstan, så vi får se om de vill gå husesyn hos oss. De har nämligen aldrig varit här, det har inte blivit så med tanke på att de bor ganska långt bort, ca 23 mil för att vara mer exakt.

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards