Loja har ordet!

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 23 mars 2009 15:50

Är tung i huvudet efter kompetenshöjningsdagen idag. Det blir så intensivt när man sitter och pratar en hel dag. Man är inte van helt enkelt.


Förmiddagen i Gubbo ägnade vi åt att disskutera lek och dagisgården. Det verkar vara lite oenigt hur vi vill utforma gården. Många viljor som ska fram. Men det är absolut mycket bättre att prata om det tillsammans än att var och en går runt och tycker en massa.. Tror nog att vi kommer komma fram till en bra lösning när vi har fått smälta alla förslagen lite. Det gäller ju att kompromissa.


På lunchen passade jag på att berätta för mina närmaste arbetskamrater att jag började plantera om blommorna igår. Och gissa om de blev imponerade - Svar ja!


Eftermiddagen på hemmaplan ägnade vi åt kvalitetsredovisningen. En massa frågor som man, varje år, ska svara på för att utvärdera förskolans verksamhet. En del kluriga frågor och formuleringar, men jag tror att vi lyckades klura ut vad som menades.


Ska förresten bli spännande att höra med Anders när han kommer hem om han har hört nåt från Ocab, målaren eller nåt annat "roligt" företag som jag har glömt ska höra av sig =)

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards