Loja har ordet!

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 17 mars 2009 21:29

Kläder kan vara väldigt svårt ibland. Svårt att veta vad man ska ha på sig.


Just nu är problemet vad jag ska ha på mig på jobbet imorn. Jag vet att det inte är nå noga alls hur man ser ut, men jag vill ändå trivas i det jag har på mig.

Har ofta mjukisbrallor på mig, och det är helt underbart. Men ibland känner jag inte för det och det är då problemet kommer.


Att vela framför garderoben är inte alls roligt, det är bara drygt!

Och inte blir det lättare att bestämma sig när Anders säger: "ta det översta så blir det bra". 

Det ÄR inte så lätt. Faktiskt.


Jo, jag vet.. det är ett I-landsproblem, men det blir tyvärr inte enklare för det.


Misstänker att jag inte är ensam om att vela framför garderoben..eller?

Av Louise Bertilsson - 17 mars 2009 18:47

Såg på reklamen på tv för nån dag sen att Lost ska börja sändas igen. Säsong 5 startar ikväll kl. 22.40 i tv4.


Snacka om dum tid!

Inspelning blir det så att vi kan kolla på det när vi vill en annan dag. Varken jag eller Anders orkar vara vakna så sent när vi ska upp tidigt nästa dag.

Det var mycket bättre som det var förut när det började 21.00 på onsdagar.


Hmm.

Undrar vad som har hänt egentligen. Det var ju ungefär ett år sen det sändes sist, så man har ju hunnit glömma bort handlingen.. Nån som kommer ihåg och som kan fräscha upp mitt minne?

Av Louise Bertilsson - 17 mars 2009 17:26

Idag har jag kollat på tider till barnens utvecklingssamtal. Det är inte alltid så lätt att få ihop det, men med lite fix och trix så löser det sig nog till det bästa för alla parter!


Jag har skolat in 5 barn, alltså ska jag ha 5 utvecklingssamtal.


Då blir jag några erfarenheter rikare med tanke på att jag aldrig har haft utvecklingssamtal förut. Spännande!


Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards