Loja har ordet!

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2009 21:58

Singing bee, ett musikprogram på kanal 3 där det gäller att sjunga rätt text, inte att det ska låta bra.. ett underhållande program där ens egna kunskaper sätts på prov.

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2009 17:49

Kom nyss hem, har varit i Ludvika å klurat på kakel, tapeter och golv till köket. Igen. Man kan nog aldrig titta för mycket verkar det som... Det kommer alltid upp en massa alternativ som kan funka och som är snygga och inte alltför dyra.. Och servicen på Bergslagens golvservice är väldigt bra (iallafall av han vi har pratat med de 2 gångerna vi varit där).

Det gör ju att helhetsintrycket blir väldigt bra!

Han servar och hämtar prover, matchar och står i. Perfekt!


När vi stod där å klurade, så kom det in 2 kändisar genom dörren, nämligen min mamma och pappa! Det var roligt, för då kunde de säga vad de tyckte om våra hittills gjorda val. Eller funderingar, kanske är mer närmare sanningen. De verkade tycka att det såg bra ut, eller vågade de inte säga nåt annat kanske. Hehe =)

Av Louise Bertilsson - 6 mars 2009 06:23

Ja, du ser rätt. Jag är redan vaken!

Uppe med tuppen!

Börjar nämligen jobba 06.30 idag.

Satte mig vid datorn direkt nu när jag kom för jag ska skriva ut lite portfoliobilder till barnen.

Snacka om att gå ut hårt på dagen! 

Men jag kände att jag inte hade nåt val eftersom en annan avdelning ska ha planering idag, och då har de första tjing på datorn.


Nu ska jag sätta igång, hoppas bara att datorn är sammarbetsvillig och att det finns färg i skrivaren! Annars går det inte som jag har tänkt....

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards