Loja har ordet!

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

vårt avlånga land

Av Louise Bertilsson - 29 mars 2009 19:22

Ikväll är det Wipeout igen. Den där galna hinderbanan du vet? Programmet är ganska kul, men programledaren och kommentatorerna har jag inte så mycket för om jag ska vara riktigt ärlig. Jag tycker att de är löjliga och elaka mot deltagarna! Ibland kan de få till nån rolig kommentar, men mest är det grodor som kommer ur deras munnar. Gillar inte det!


Man kan ju förresten undra vad Linda Rosing och Kitty Jutbring gjorde i programmet förra veckan. De ville absolut inte bli geggiga och lortiga (det kan jag i och för sig förstå, men om man inte vill bli nerdränkt av lera så ska man inte vara med i programmet!!). Deras medverkan var nog enbart för att locka tittare skulle jag tro.


Kul att se hur Sverige klarar sig i kväll. Hittills har det inte gått speciellt bra för vårt avlånga land.. Bättre lycka hoppas vi på i kväll.

 
 
Ingen bild

Den galma Fastern

29 mars 2009 19:49

Jag måste säga att Wipeout är bland det sämsta jag sett på länge...
Eftersom de flesta deltagare är totalt anonyma och tävlingarna är så pass avancerade och därmed omöjliga att se på nära håll, så skulle man lika gärna kunna se samma person om och om igen. Alltså - det blir så anonymiserat så att det blir ointressant. Hade varit roligare om det BARA varit kändisar som varit med. Då hade man varit lite motiverad att försöka se skillnad på person och person. Nu kanske jag låter lite väl pessimistisk, men jag tycker att programtablån överlag är tunn och ointressant. Jag skulle klara mig utmärkt utan TV. Det är mer spännande att läsa en god bok. Eller varför inte Dagens Nyheter, en tidning jag nyligen upptäckt och som är KANON-BRA!!! Dessutom kommer den sju dagar i veckan.
Nej - nu är det dags att lägga sig och läsa.
Natti-Natti!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Bertilsson - 7 januari 2017 10:52


Av Louise Bertilsson - 20 oktober 2016 16:53

Nästa helg blir det vintertid, klockorna ska flyttas. Kände att jag måste börja i god tid... Har redan flyttat klockan från sovrummet till vardagsrummet och klockan från vardagsrummet till badrummet. Svårast var mikroklockan. Nu är hela mikron i sov...

ego

Av Louise Bertilsson - 8 augusti 2016 19:49


före och efter

Av Louise Bertilsson - 30 juli 2016 19:59

Jag har bestämt mig. Jag kommer att lägga upp nån bildbomb ibland, men mer än så blir det nog inte just nu. Känner inte för att skriva, så ni får nöja er med lite bilder. Men en vacker dag kanske jag kommer tillbaka om det är nån som vill läsa mina o...

Av Louise Bertilsson - 20 juli 2016 12:57

För att jag måste.. Bara därför. Jag är snart 32 år och jag inser att jag fortfarande har så många obesvarade frågor. Jag har till exempel aldrig fått reda på ifall Sarah kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blå vägen hem... va...

Presentation


Mitt liv, mitt ord!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv

Fråga mig

2 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards